اظهارات عجیب و غریب مدیر آل‌اشپورت در برنامه نود: از حضور در ایران نفعی نمی‌بریم؛ در راه رضای خدا کا

Pesarane Aftab

فرزندان تاریخ تقدیم می کنند.......

دایی هم که برای پاسخ دادن به حرف‌های جعفری روی خط آمده بود روی این جمله او دست گذاشت و تلویحا به او یادآوری کرد که وی و شرکت آل‌اشپورت برای بیزینس در ایران فعالیت می‌کند

اظهارات عجیب و غریب مدیر آل‌اشپورت در برنامه نود: از حضور در ایران نفعی نمی‌بریم؛ در راه رضای خدا کار می‌کنیم

شب گذشته بخش زیادی از برنامه نود به موضوع انتقاد علی دایی و امیر قلعه‌نویی از کیفیت محصولات برند آل‌اشپورت در ایران اختصاص یافت. برندی که نزدیک به 5 سال است در بازار ایران حضور فعالی دارد و البته به خصوص در دو سال گذشته با انتقادات تندی از سوی جامعه فوتبال مواجه بوده است.

به گزارش سایت گل جعفری مدیر بخش خاورمیانه آل‌اشپورت که یکی از ایرانی‌های مقیم دبی است در برنامه دیشب در دفاع از کیفیت محصولش جمله عجیبی به زبان آورد؛ اینکه حضور در بازار ایران نفعی برای آل‌اشپورت ندارد و او صرفا عرق ملی و علاقه به فوتبال مملکت در ایران فعالیت می‌کند.
این جمله در شرایطی به زبان جعفری آمد که وی به واسطه دوستی نزدیک با یکی، دو چهره تاثیرگذار فوتبال در ایران توانسته با تعداد زیادی از باشگاه‌های ایرانی به خصوص استقلال و پرسپولیس کار کند و نام این برند مهجور آلمانی را در کشوری به وسعت ایران جا بیاندازد.
علی دایی هم که برای پاسخ دادن به حرف‌های جعفری روی خط آمده بود روی این جمله او دست گذاشت و تلویحا به او یادآوری کرد که وی و شرکت آل‌اشپورت برای بیزینس در ایران فعالیت می‌کند و صحبت از مقاصد وطن‌پرستانه و  انسان‌دوستانه نکته‌ای است که هیچ کس آن را باور نمی‌کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ سه شنبه 22 مرداد 1392برچسب:,

] [ 18:37 ] [ محمد رضا خورشیدی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه